Ebruu91 Arkadaşlar selam, bi yerde okudum da göbek deliğinin altında çizgi varsa kız üstte çizgi varsa erkek diye bir söylenti varmış. Cinsiyeti belli olan annelerde durum nedir acaba 😄
Ecz1anne Ebruu91 yalannnn Tüm hurafelerin tersi çıktı bende oğlum oluyor,hem de kan testiyle tescillendi yanılma payı yok yani 18 haftalık olmak üzereyim sadece altta çizgi var😂
Ebruu91 Edabykl Üsttekini göremedim alttaki belli 😄 doktor erkek olabilir demişti görmüşken merak ettim
Edabykl Saregiller55 karnim 16 haftalikken cikmaya baslamisti o siralar olusmaya baslamisti yanlis hatirlamiyosam simdi 20+1 iz biraz daha karnim buyuyunce belirginlesti
Betus32 Ecz1anne bencede hurafelerin hepsi yalan cinsiyet Öğrenene kadar herkes bana kızın olcak diyip durdu hurafelere göre. Sonuç oğlum olcak 😆
Edabykl Ebruu91 ya o kadar cok cinsiyet değişen varki yanılma olarak ben hala detayliyi bekliyorum cinsiyet icin 😂
Sedaezer Ebruu91 bende ilk altta beli oldu şimdi üsten alta doğru belli yani erkek bebek zamanla üsteki belli oluyor
Kubra5657 Ebruu91 benim iki kısımdada var kızımdada oğlumdada ikisindede aynı oldu benim upuzundu mübarek