Ada9y Ovülasyon takibi yapıyordum ,cizgi belirginlesmeye basladiktan sonra ,catlamayi gordugum gune kadar (5_6 gun) her gun oldu . Esim 42, ben 38 yaşındayız ve oldu bebeğimiz . Dusurseydi bizim olmazdı diye dusunuyorum ,tabii ki bilimsel bir dayanagim yok ,tamamen tecrubeye dayanarak soyluyorum 🤗