Gamze68777 ben ilk doğumu normal yaptım bebeğin günü dolmuştu 0 açılma 0 sancı güle oynaya gittim geceden yatışım yapıldı sabah 6 da verdiler suniyi 8 de başladı sancı 8.30 da suyum geldi 9 da çatala çıktım 9.15 de kızım kucağımdaydı oğlum da öyle günü doldu ama inmiyo tabi baktı dönmemiş ve 4.5 kg asla dönmez dedi aldı sezaryenle doğum yaptım epidural oldum rahattım hiç sıkmadım kendimi onda da çok rahattım yarın ki gün eve geldim 2 kat merdiven çıktım hatta ipte çamaşır vardı yağmur yağıyor diye onları bile topladım yemeğimi yaptım benim için sorarsan sezaryen kolaydı ama Türkiye’de özelde devlette sonuna kadar ki özellikle ilk doğumda normal diye tutturuyolar bence de eğer ilk doğumunsa normal şansın varsa yap kadın için çok iyi oluyor normal doğum