Canpolat bazı gebeliklerde pat diye çocuk çıkıyor ben bizzat doğum yaptığım hastanede gördüm bunu. Yan odamda kadın sürekli ağlıyordu benim kızım da sabah kadar susmamıştı geldi kızımın yanına kucağında gezdirdi ben senin bebeğin nerde dedim dün 3 cm acıkliğim vardı doktor yatış verdi ama ben gitmek istedim eve gidip duş alıp çanta hazırlayıp gelecektim ama duştan sonra tuvalete girdim birden çocuğun başı elime geldi apartmanda bağırdım biri koştu geldi o kadinin eline doğdu çocuğum ama iyi ıkınma yapamadigim için oksijensiz kalmış şimdi yoğun bakıma aldılar dedi. Yani hiç belli olmaz herkesin bünyesi farklıdır.