mia21 ayy inşallah sonuç için az önce doktorun yanına girdim negatif ama pozitife dönebilir reglinin geçmesini bekle dedi kasık bel ağrım ve alt karnımda şişlik vardı asıl hasteneye gitme sebebim buydu kan ve idrar sonuçları temiz reglin geçince test yap bunlarda aslında hamilelik belirtisi dedi