Askiletotomsu Patisever2510 13.haftamda actirdim boyattim dört beş doktor boyatabilecegini söylüyordu ayrı ayrı videolar izledim bebeğe gecmiyormus bile
Patisever2510 Edabykl doktordan doktora değişiyor benim doktorum 5 bitince istediğini yapabilirsin dedi sorduğumda
Patisever2510 Askiletotomsu 5 ay bitti 6. Aya girdik doktorum izin verdi yinede bi sorum dedim herkes bı farklı deyince insan korkuyor ister istemez
Zuzu04 Doktorum boyatabilirsin dedi 6 aylıkken boyattım ablamın doktoruda ne çok beyazın var saçlarını boyat demişti :)
Patisever2510 Zuzu04 5 bitti 6 ya girdik doktorum istediğini yapa bilirsin boyata bilirsin dedi ama işte yinede insan korkuyor
Ayyccaa Ben de sordum ilk doktorum önermiyorum doğuma kadar dedi Sonra şehir değişikliğinden dolayı gittiğim doktor boyayabilirsin dedi ama süre vermedi Şuan 21 haftayız 3-4 hafta sonra ben de boyatcam organik boyalar oluyormus hamileler için onlardan