Tubaanne1 Kızlar 33+2 haftalik oldum. Baş ağrısı var, hep uykum gelmeye başladı ağırlaştım iyice sizler be durumdasınız?
Sedaezer Tubaanne1 bende sürekli uyuyorum ağırlaştıgmi hisediyordum hastane çantası hazırlayamuyorum ama baş ağrım yok kaburga ağrım bacak ağrım çok
Zehra65_ Tubaanne1 benim kasıklarım çok kötü yanıyor yürüyemiyorum oturunca kalkamıyorum hiç birşey yapamıyorum çok zorlanıyorum gerçekten 😥