Biliyomusun bende 25 haftalığım böyle bir post açıcaktım seninkine denk geldim herkes ama herkes soruyor bune hiç göbek yok diye gerçekten de artık üzülüyorum cidden yok balık etli normal kiloda biriyim şu an bendeki göbek normal bi insanda yemekten sonra olan şişkinlik gibi bugüne kadar takmamaya çalıştım ama bugun karar verdim sabah ilk işim randevu alıp doktoruma görünmek en son 3 hafta önce başka bi doktora gitmiştim soramamıştım inşallah önemli bi durum yoktur bebeğim sağlıklı olsun çıksın çıkmasın göbek umrumda değil😔 hareketleride günde 1 2 kere çok güçsüz hissediyorum artık psikolojim bozuldu