Lokma inşallah hayırlısıyla.. doktorum ilk gebeliğin kürtaj yapmak istemiyorum dedi kendı kendıne düşmesini bekleyelim dedi zaten ultrasonda da asagı dogru iniyordu hep, bugun yatıs verdi aşırı bi kasık agrısu basladı lavaboda birşey geldi anlamadım ne oldugunu ama agrım geçti simdi birşey yok inşallah kendılıgınden düşmüştür içerde de parça kalmamıstır da kürtaj hiç olmaz inşallah sizde dua edin Allah razı olsun 🙏🏻💖💖