Twinmama46 Kızlar yenidoğan bebeğe yastık kullanılırmı kullanıyormusunuz yada ne yapmak lazım insanlar herşeye yorum yapar biliyorum ama ben yastık kullanmayacağım die düşünürken kullanmam gerektiğini söyleyenler oldu siz ne düşünüyorsunuz🤷♀️
Merveii Twinmama46 yastık değil de reflü yatağıbi tavsiye ediyorlar. Kusma vs durumunda genzine kaçmasın diye. Ben reflü yatagi almadım ama çarşafı hafif katlayıp basının altına koymayı planlıyorum🙂
Hapyymami55 Twinmama46 ben kızıma çok uzun bir süre yastık kullanmadım bir yıldır kullanmaya başladım hemn hemn 3 yasin da
hafsam_omerim Twinmama46 kızım 3 yaşına yaklaştı hala yastık kullanmaz yeni doğan bebekler biraz eğimli bir yatakta yatırılır ama kesinlikle yastık tavsiye edilmez
Twinmama46 Hapyymami55 maşallah 🧿 bende kullanmak istemiyorum ama Baskı yapacak illaki büyükler😂😂🤦♀️
Zeynepklprn Düz kafa yastığı aldım bebeklerde başının yamuk olmaması için sonucta kafaları yumusak ve sekil almaya meyilli
guzel_anne1 Twinmama46 normal şartlarda 2 yaşa kadar kullanım uygun değil ama bizim millet hemen doğar doğmaz yastık veriyor kullanmayacağım ben canım en azından bir yaşına kadar
Twinmama46 guzel_anne1 aynen yastıksız yatarmı hiç die beni azarlayan bile oldu😂😂ama bu bebekler benim artık kararı bana kalsın dememek için kendimi zor tutuyorum 😂😂
Tugceonur Twinmama46 yastıgı yattıgı yatagın içine koydum döşek altından diyeyim öylelikle doktor ani bebek ölümlerini ortadan kaldırcagını söylemişti bende öyle yaptım
Berenibeklerken Twinmama46 2 taşına kadar ince de olsa kullanılmaz omurga sağlığı açısından. 2 yaşından sonra ince yastık kullanmaya başlayabilirsiniz.
Mommyandbaby Twinmama46 ortasi bos olan yastiklar var kafa duzlesmesini onluyor. Resmini aticaktim ama burdan ekleyemedim. Amerikadayim burda herkes bunu kullaniyor
EssoSavve Twinmama46 ben reflü yatağı aldım onda yastığa gerek olmaz bi süre onda yatar sonrasına bakarız yaptırdım ama inceli kalınlı 🤷🏼♀️
Sevoz Reflü yatağı aldım onun düz kafa yastığı var bi süre onu kullanırım gerektikçe ama normal bi yastık kullanmam 2 sene