Burcu0707 doktorla ilgili tavsiye etmiyor değilim hastaneyi beğenmiyorum çok ayakaltı bir hastane, inanılmaz yoğun, bekleme saatleri çok fazla, hasta öncelikli bir hastane değil,hastanenin vizyonu düşük,sekreterlerin tutumları hastalara davranışları kaba. Başka hastaneye gidince daha iyi anlaşılıyor.