Nurrrtkn42 12ilk34 haftalarımız aynı bende 35 haftalığım benden de süt geliyor hatta göğüslerim çok ağrıyor bazen süt gelince agrı geçiyor normal demişti doktorum
Sewimli Ben 35 de doğum yaptım şükür sütümde gelmişti sezeryan doğum olmasına rağmen 🌸ama göğsünü sıkma canım sancı başlatır demişti benim doktorum
Sevoz 20 haftalıkken gelmeye başladı 28de erken doğum yaptım. Sizinkinde problem yok ama 30 hafta öncesinde geliyorsa kesinlikle önlem alınmalı. Erken doğumun bununla alakası var mıdır bilmiyorum ama böyle düşündüm