Merhabalar. İkinci
Hamileligim bir kizim daha olacak ama hic isime sinen bir isim bulamiyorum malesef. Degisik
Olsun diye de telafuzu zor isimler koymak istemiyorum. Aklimda sadece Sahra ismi var ama anlami sadece çöl oldugu icin kararsiz kaldim. Sizce isim olarak konulur mu?