Çok zor bir şey. Kendim bile kokuyormuşum gibi geliyor sürekli. Eşim gayet güzel kokuyorsun diyor ama bana iğrenç bir koku geliyor. Evim leş gibi kokuyor sanki. Hele mutfağa hiç giremiyorum, kusacak oluyorum. Yemekleri eşim yapıyor bu yüzden. Su almaya girmediğim oldu mutfağa. Şampuan, sabun kokusuna bile tahammül edemiyorum.