Rfrf Koç üniversitesi hastanesinde kontrollerini devam ettiren var mı? Tavsiye edebileceğiniz bir doktor var mıdır?
Lady1Macbeth Hepsi çok iyi doktorlar.. 2 tane bayan perinatolog var. onlar daha yoğundur muhtemelen ama genel anlamda erkek ya da kadın bütün doktorların iyi olduğunu söyleyebilirim.
Rfrf Lady1Macbeth teşekkür ederim. Özgür beyle kontrollere devam etmeyi düşünüyorum. İyi bir Dr olduğunu duymuştum.