Ysmn5836 Kızlar soda icdim falan diyor asit var zararlı degilmi ne işe yarıyor ikiz gebeliğim 15+3 haftayiz icmekmi gerekiyor
Nskyhn Ysmn5836 sade.maden suyu 1 tane her gün içiyorum 20 hafta olduk daha bir tane ağrım olmadı şu ana kadar.. içindeki magnezyum kalsiyum vücudu koruyor her seyden. Metabolizma çalışıyor ve gazın olmuyor. Doktorlarda tavsiye ediyor. Ben Beypazarı tüketiyorum
Rabiaugur Ysmn5836 aksine yararlı hergğn bitane içiyorum kalsiyum ve magnezyum açısından eklem kas ağrılarınıza iyi gelir ama sade soda olucak
Linamom41 Ysmn5836 Ben günde bir tane sade soda içiyorum. Doktorum önerdi, magnezyum ve kalsiyum açısından çok faydalıymış.
Busssd Maden suyu icmenizi oneririm .icinde bi suru mineral var bende mide yanmama ii geliordu bi de bacak agrilarim icin magnezyum var diye icmistim normalde de icerim ozellikle icine cilek atarak daha da lezzetli oluyor
Ozge Ysmn5836 ben Kızılayın Erzincan - magnezyumlu olanından içiyorum ama çok değil 2-3 günde bir falan
Mommy17 Ysmn5836 sodyumu az magnezyumu fazla olan bir maden suyu tüketin alırken dikkat ederseniz içeriğine sorun olmaz bende günde bir adet tüketiyorum
3babymom Ben hiç tuketmiyorum yani gunu gününden sevmiyorum ama dediklerinize göre tuketmek lazım kendimi alistirayim olmasa bugünden itibaren basliyim 🙈🌸
Sumiire Tugba6336 Kızılay Erzincan olanı sodyumu az afyon olanı fazla Beypazarı ondan sonra geliyo yani Kızılay Erzincan yada Beypazarı içebilirsin
Sumiire Ysmn5836 soda değil mineralli maden suları faydalı kalsiyum magnezyum acısından bebeğe kiloda aldırdığı söyleniyo
Nurrrtkn42 Ysmn5836 bana doktorum önermişti magnezyum desteği sağlar demişti hemde içinde bir sürü mineral var hergun 1 tane içiyorum şimdi 35 haftalık olduk hala devam ediyorum midemede iyi geliyor
Ysmn5836 Nurrrtkn42 ben bugün aldırdım kızlar Kızılay’ın. Varmış bimde valla sevmesemde bebiklerim için icdimmm teşekkürler kızlar en azından bilgi sahibi oldummm 😘😘😘
Gny18 Ysmn5836 canim bende 17+4 ikizlere gebeyim her gun mutlaka 1 tane içiyorum hem yediklerimi sindirmeme yardımcı oluyor hem magnezyum içerigi zengin oldugu için faydalı. Tabi sade soda içiyorum ben doktorum öyle önerdi mide yanmasına falan da aşırı iyi geliyor.