Kızlar bu ara akşam oldumu böyle bebek aşağı doğru baskı yapıyor o baskı uyguladikca midem alt üst oluyor. Geçen günde mide bulantısı şikayetiyle post açmıştım şimdi yine mide bulantısı çekiyorum. Bu neyin nesidir Allah aşkına? Doğum habercisi falan mı? Hamileligim boyunca hiç mide bulantısı çekmedim. Ama bu hafta mahvediyor beni 😬
Allah aşkına bilgisi olan yardımcı olsun sali günü doktor kontrolüne gideceğim o zaman sorarım doktora ama şuan ne iyi gelir de rahatlarım uykum var deli gibi ama mide bulantısından uyuyamıyorum 😟