bayanukuslu Kızlar ilk gebeliğim. An itibariyle 15 haftalık olduk. Sağlık ocağından arayan soran yok. Tetanoz aşısını kaçıncı haftalardavurulmak gerekiyo
Pinarinayseni bayanukuslu daha erken canım beni 21.haftada aradılar 21-22gibi arandığını biliyordum zaten
3babymom bayanukuslu şuan 21+1 olduk yarın sağlık ocağına gitmeyi düşünüyorum ilk doz için diğer doz da 1 ay sonra yapılacak
seyy06 bayanukuslu beni arayan olmadı. Tesadüf kendim aradım sordum geç kalacakmışsın dediler. 22 ve 26.haftalarda oldum. 20.haftaya kadar aramazlarsa siz arayın ya da gidin bence
Ozge bayanukuslu benim 20.haftada grev vardı 21.haftada giderim diyordum ki hemşire aradı yarın gel vuralım demişti.
Merveofs Ozlemyeni çok gecmediyse eğer bence bir şey olmaz çünkü aranın 4 hafta olması gerekiyor benimki de 5 hafta oldu