36+3 tansiyondan dolayı erken doğum riskim vardı son bir kaç gündür belimden kasıklarıma ağrı vuruyor ve bacaklarımı uyuşturuyor aynı zamanda alttanda ağrı vuruyor karnım sertleşiyor ve çok çok sık bir şekilde tuvalete çıkıyorum ilk gebeliğim su geliyor olabilirmi bazılarının yavaş yavaş geliyor diye duymuştum .