Kbgrcan Merhaba yenidogan bebekle sünnet oneriniz veya yaptiran varmi doğduktan 2. Gün öneriliyor Göbek kordonuyla beraber kolayca iyileşiyormuş
Yigitinannesi_ Kbgrcan yenidogan olunca birleşme olabiliyomus bi doktordan duymustum cnm biz ilk oğlumu 4 bucuk aylik yaptrdk smdi 3 yaşına giricek bi sorun olmadı 2.bebegime hamileyim onuda aynı aylarda yaptrmayi düşünüyorm
Anne12 Kbgrcan direk yeni doğan bilmiyorum ama ben 3 aylık yaptırmıştım 2 kere çok kötü ağladı sonra unuttu. Şimdi iyi ki de yaptırmışım diyorum. Aklı ermeye başlamadan yaptırmak en iyisi ve rahatı.
Yeliz6767 Evet bezdeyken daha çabuk iyileşiyorlar 8 aya kadar yapıyorlarmış bende bebeğim doğunca 3 aylık olunca yaptıracağım küçükken hissetmiyorlar ilk oğlum 3 yaşında geç kaldık 6 yaş olmayınca yapmıyorlar
Kbgrcan Yigitinannesi_ Evet bunu bende bugun duydum nekadar dogru bilemiyorum doktora bizzat sordunuzmu
Yigitinannesi_ Kbgrcan hyr sormadm ama 4 bucuk aylik yaptrdgmz halde ittirrdik durduk gömülme oluyodu bebek büyüdükçe yenidogan çok küçük geliyo bana