Merhaba benim de bat 17 mayisti, adetim duzenlidir. O gun testte biri hafif silik cift cizgi cikti. Bir gun sonra kan tahlilinde ise beta Hcg 284 cikti. Bir kac gun daha bekleyip yeniden beta olcturecektim ancak bu aksam cok hafif kan geldi. Oncesinden kese gorulmemesi sebebiyle 6. haftada kurtaj gecmisim var su an biraz endiseliyim. Ne dersiniz bu konuda arkadaslar?