Eliifaslii bende aynı sen gibiydim canım benim çok normal sabredeceğin az bi süre kaldı, hareketlerni hissetmeye başlayınca rahatlıycaksın tam korktuğunda miniğin bi hareketle anne sorun yok ben iyiyim diycek sana emin ol ne zaman korksam bi dönüyor bi vuruyor anne korkma diyor yavrum, ben 16. Haftada hissettim hareketlerini çok şükür her gün düzenli hissettim inşallah sende erken hissedersin hareketleri korkun geçer hemen🌸