-gulayyyy- 21+5 günlüğüz akşam 7 civarından bellidir çocuk taş gibi ve nefesimi kesiyor Rahime sancı veriyor neyden kaynaklanıyor acaba başına gelenler yazabilir mi
-gulayyyy- prenseskizim78 Malikadir Evet Geçmedi maalesef gidiyorum şuan inşallah korktuğum gibi biseu olmaz
Brfnyldrm Bende şuan cok fazla war ağrim war kasılmalarim artıyo karnım taş gibi ama daha suyum gelmedi we daha erken oldugunu düşünüyorum 37 hafta 4 günlük
Kubra_elif_ahmet Brfnyldrm Yalnız olmadığıma sevindim 37+5 sancım var 10dan beri az önce banyomu yaptım aetık bide böyle takip edecem geçmezse gidecem artık 🥺
-gulayyyy- Brfnyldrm Hayırlısı olsun inşallah bence doğumsa bile hakkında hayırlısı olsun ama erken bir zaman değil :)
Brfnyldrm Kubra_elif_ahmet benim yarin kontrolüm war hastaneye gidecem bunlar yalancı sancı oldugu icin bisey yapmıyom çunku bu benim 2 gebeligim yarından sonra doktor gün werir
-gulayyyy- HavvaNur42onrn Kadın doğum uzak olduğu için gidemedim normal acile gittim serum verdi düzelmezse kadın doğuma git risk alma dedi bekliyorum şuan kasilmam düzeldi ama sancı devam
Kubra_elif_ahmet Brfnyldrm Benimde salı günü kontrolüm ama sanırım gerek kalmıycak bu sancılar hiç yalancı gibi değil düzenli geliyor şuan 3. Gebeliğin sadece hastaneye ne zaman gideceğimi bilmiyorum
Brfnyldrm Kubra_elif_ahmet ıslaklik warmı suyun geldiyse yada hafif kanama warsa durma gitmen gerekiyo
Kubra_elif_ahmet Brfnyldrm Yok ıslaklık kanama bişey yok acildeyim şimdi sancım çıkıyor biraz nst de 2.çekim şuan ya evin yakınsa git evinde çek sancını istersen dedi bende yakın çıkınca gideyim eve dedim