_ilkanneligim Elif81 iki isim olunca genelde tek isim kullanılıyor o yüzden bende bir isim koymayı tercih ediyorum beğendiniz isimler güzel , inşAllah gönlünüzce olur🌹
_ilkanneligim Smyy-06 Evet anlamı çok önemli bir insan ismiyle hemhal oluyor , çok etkilediğini düşünüyorum 🌹
Pelinakcn _ilkanneligim Yaman olucak kısmetse bizim bebeğimizin adı ama ben Mete ismini de çok beğeniyorum 💙
mavisinprensesi20 Oğlum olursa Doruk, Bora,Erim,Asil,Tuğkan isimlerinden birini seçmeyi düşünüyorum 🤗
minikmucizemmmmmmm _ilkanneligim Uraz, Yiğit, Efe, Ege, Poyraz Ilgar bunlar hoşuma giden isimler canım
Betulsen34 _ilkanneligim Hamza(Allahin aslani) , Emir , Ali (yüksek ulu,makam sahibi) , Ahmed (övülmeye değer,Allaha şükreden) , Asil ..