Svvalakbay Merhaba anneler🤰🏻🌼 Bebeklerinizin hareketlerini kaçıncı haftada hissetmeye başladınız ilk gebelikte özellikle kaçıncı haftada hissediliyor 👶🏻👶🏻🥹
Aybeniz_akkaya Svvalakbay 17de hissettim bebişimi. Hafif kelebek kanat çırpması gibiydi. Bikaç gün önce de çok minik tekmevari bişey yedim. 😄 18+2yiz şu an oğluşumla. Gün içinde kıpırdıyor minnoşum. 🥰
aylinpalaa Svvalakbay benimde ilk gebeliğim ama 20.haftaların başına kadar hissetmemek normalmiş endişelenmeyin🤗
Momaslan Svvalakbay benimde ilk gebeliğim 17-18. Haftada hissetmiştim. Herkes balık kayar gibi hissedersin demişti ama ben minik vuruş gibi hissettim. Özellikle kasık bölgemde böyle kıpırtılar oluyordu