Ben kullanıyorum gebelik öncesinde de kullanmıştım kansızlık var diye. Mide bulantısı ve kbızlık yapmıyor diye yine yazfırfım ama kabızlık yaptı hamilelikte. En son gidilimde sedifer diye bir ilaç yazdı. Dil altına dökülen bir toz, tadı biraz köte ama en azından kabız değilim çok şükür.