GZMNY 11-12. haftalarda başladım almaya, unisex şeyler sevdiğim için cinsiyeti bekleme gereği duymadım. 23+4 üz şuan, çoğu bitti azı kaldı ; bebek odası, bebek arabası falan bir de benim için gerekli olan şeyler kaldı o kadar. Onları da Eylül ayına kadar tamamlarım zaten her türlü. Her fırsatta alıyorum çünkü. 🌸😊