Pinkpurple canım aynıyız , benimde bir kızım var hiç ovulasyon ile takip yapmamıştım ilk denemede hemen hamile kalmıştım.geçen sene ikinci için ilk denemede yine hamile kaldım ama boş gebelik oldu kürtaj oldum 😔ve bir yıl olacak Haziran ayında hala yok, bu ay ovulasyon ile takip yaptım 4 gün değerlendirdim hiç kaçırmadım, erken gebelik testi yaptım negatif. Doktorumdan randevu aldım rahim filmi isteyeceğim, hemen hamile kalıyordum kürtajdan sonra olmuyor. Sende bir kaç ay daha dene olmazsa rahim filmi iste. Şimdi hormon testi yaptır ama mutlaka