Sancı aniden başlamaz. Öyle filmlerdeki gibi olmuyor hiç bir şey. Evde yalnız değildim suyum geldiğinde annem gelmişti, rahatça hazırlandım duş aldım öyle gittim doktora. Şimdi annemi kaybettim büyük ihtimal yalnız olacağım. Bayılmadım tansiyonum da düşmedi diye kendimi rahatlatıyorum. Kolay doğum olsun inşallah