ppapatyaa meraba arkadaslar benim saclarim cok gurlesti ben saclarimi kisalttirmak degilde uclarindan ve aralarindan incelek istiyorum herkezin agzinda cocugun omru kisalir bunlar nedir yani
Esra5 ppapatyaa valla bende istiyodum banada öyle dediler kestirmedim batıl inanç ama yinede aklımda kaldı o yüzden kestiremedim doğumdan sonra kestiririm diye düşündüm
mucizemizibekliyoruzz ppapatyaa 2 kere kestirdim. Tamamen hurafe. Bi insanın canı başka insanın saç uzunluğuna göre olabilirmi sizce? Çok saçma
VergiliBirsenTolga ppapatyaa Ben kestirdim ama boyatmayı asla düşünmedim kesmenin hiç birşeyi olmaz eski batıl inançlara inanmayın lütfen
sulfat Tabiki istiyosan kestir. Bunlar hurafeler. Bence inanmayın. Ömrünü ancak Allah takdir edebilir, annenin saçları değil.
ZeynepSabancay Kaç kere kestirdim ben. Batıl inanç ! ömrü insana Allah verir Saçları kestirmekle ömrü kısaltmak filan ne alaka Allah aşkına ya
Se-Ha Ben hamile oldugumu öğrendim ve 2 gün sonra saçlarımı kestirdim :) hepsi batıl inanç.. Allah verir canı Allah alır.. boyatcaktım ama doktorum izin vermedi..
Hamilelik10 ppapatyaa ya kestir kestir. Hurafe bunlar. Allahın verdiği ömrü saçını keserek mi azaltacaksın Allahaşkına. Böyle söyleyenlere de bu cevabı ver gitsin. Ben öyle yapıyorum. 🙈🙈
DenizOcakLafc ppapatyaa canım Doğumdan sonra dökülmeler olacak bence sabret dökülmesi gerekenler dökülür rahatlarsın , ben kestirdim saçımı bişey olmadı bu arada 😁 yani saçın hep böyle gür kalmayacak diye diyorum .
Esesli ppapatyaa ben iki kere kestirdim. Allah onun ömrünü rahme ilk düştüğünde belirliyor zaten. Yani sen aaa hamileyim dediğinde bebeğin ömrü belli. Kimse bunu be yapsa değiştiremez. Kimsenin Allahtan daha üste bi gücü yok.