vefakat arefe günü bende öyleydim. Bayram boyunca asla yürüyemedim. Adım dahi atamıyordum. Kasıklarımda inanılmaz ağrı oluyordu. Doktora gittim hiç bir sıkıntım yoktu. Alttan muayene vs yapıldı. Sonrasında bir kaç güne geçti. Şu anda bir ağrım yok. Bebişler büyüdüğü için kendilerine yer açıyorlar ve otomatik olarak vücut kendini yavaş yavaş doğuma hazırlıyor. Ama tavsiyem çok uzun sürerse ağrın. Muayene olmanı öneririm. Her ihtimale karşı.