Alazim
Doktora gittim nst de baktı ultrason da baktı birşey yoktu doğum başlangıcı dedi ama benide kan korkutuyor nişan böyle sürekli mi oluyor her tuvalete gittiğimde peceteyle kendimi sildigimde kan oluyo pecete bu biraz beni korkutuyor yarın kendi doktoryma gidecem zaten bugün pazar olduğu için nöbetçi doktor vardı hastanede