Hilalhayrettin25 Kızlar 35. HAFTAMDA giricem ve kasıklarım da uyuşma hissi var sizce normal mi yoksa doğum mu yaklaşıyor bilgisi olan lütfen cevap versin
kubumom Ben de 34.haftadayım anladığım kadarıyla doğum yaklaştıkça bebek kendini hazırlıyor, her türlü ağrı sızı uyuşma oluyor. Adet sancım vardı akşam şimdi yok, arada bi arkadan bi ağrı giriyo sonra bi daha girmiyor değişik şeyler yaşıyorum