Nasttr 35+6 haftalık ikiz hamileyim ili gündür göbeğimde muazzam derecede kaşınma ve isilik gibi kabarcıklar çıktı test verdim kraciğer enzimlerim yükselmiş böyle bişey yaşayan oldumu acaba endişeliyim
ftmkucuk Nasttr gebelikte hafif yüksekliğim kabul edilebilir oldugunu soylemişti doktorum. Bende hafif bir covid geçirdim o esnada kan verdigimde biraz yüksekti. Yarın tekrar kan vereceğim ne durumda bakalım. Senin ast alt kaç çıktı canım?
HHhhK Nasttr cok yuksek degil ama yinede kontrol altinda tutulman iyi olur istersen bi arastirma hastanesine git benim 300 kerdeydi hastaneye yatirmisti doktorum hamileyken olabiliyomus gebelik kolestazi kasinmak cok dahatsiz edici boyutlara gelebilir birde tansiyonunu duzenli olc gecmis olsun canim
ftmkucuk Nasttr aslında 58 cok yüksek değil canm. Benm ast 51, alt 64 tü. Ama covidden dolayı yükseldi sanırım. Senina artı kaşıntın varsa doktoruna mutlaka soyle. Tansiyon kontrolüde yapılmalı. Kafana takma bu değer düzeliyor. Bol bol enginar tüket
Nasttr burakveannesi ilaca başlattı bugün kontrole gittim dahiliye muayene etti ama bu kaşıntı dayanılacak gibi değil