114256 canım şöyle söyliyim, sancı çektiğim esnada o acıyla ben sezeryana razıyım kessinler beni yeter ki bu sancılar bitsin demiştim ama şükürler olsun iyiki de normal olmuşum hani sezeryanı kötülediğimden değil oda bi doğum şekli sonuçta ama iyileşme süreci ve sonrası biraz daha zor geçiyo, benim ilk doğumumdu, ben bile bu kadar çabuk toparlanacağımı tahmin etmemiştim yani 1 haftaya tamamen eski halime döndüm işimi gücümü herşeyimi kendi başıma yapabiliyordum genişleme konusuna da gelirsek asla genişler eskisi gibi olmaz diye düşünme, hiçbir fatk olmuyor mis gibi valla, biz bugün 36 günlüğüz oğlumla, bugün ağdaya gittim mesela tertemiz oluverdim ne dikiş kaldı ne bişey bana göre, şükürler olsun, 😅😅yani diyeceğim o ki hiç genişlemiyor korkma cnm