Dygkla Merhaba 35 haftalik hamileyim. ALLAH nasip ederse oğlum olucak. Isim konusunda fikir verebilir misiniz? Hamza ismine uyacak 2. Isim ariyorum.
-Rapunzel- Dygkla Benim de oğlum olacak Allah nasip ederse ismini Hamza koyacağım tek başına zaten hoş bir isim 😍 İkinci bir isme gerek duymadım