Sevgiiss ilaç vermiyorlar boşuna gidersin. Ben bekarken olmuştu kabak çekirdeği yağı içtim her gün tam 21 gün boyunca. Sonra evdekilerinde kullanması gerektiğini öğrendik evde herkes içti çok şükür kurtulmuştum ozaman. Ara ara kabak çekirdeği de yiyordum tavsiye ederim