Benim dün adetimin gelmesi lazımdı. Gelmedi evet belki 1-2 gün gecikebilir normal ama ben yine de tedirginim.
Dün hep başım dönüyordu. Bugün hep yorgundum yataktan kalkmak bile istemedim. Kas ağrım vardı dün kasık batmaları oluyordu tıpkı hamilelik belirtileri gibi.
Sizce adetimde bi sorun olurmu testte yapmak istemiyorum. 😕 kafam karışık kusura bakmayın