Kızlar 38+4 haftalığız normalde de akıntım var ama şimdi lavabodan çıktım ceviz büyüklüğünde su gibi akıntı olmuş acaba bebeğin suyu mu yoksa normal akıntı mı su gibi gelmiş ilk gebeliğim biraz tedirgin oldum bu durumu yaşayan var mı acaba suyum mu azalıyor yavaş yavaş ne oluyor sizce