Elifvegul Arkadaşlar yardım edin. 39-2 haftalık hamileyim, 9 aydın normal Doğum düşünüyordum. Bugun doktorum kafamı karıştırdı. Bebek 4 kilo olucak haftaya Doğumun zor olacak, istersen spinal yapalım iki gün sonra. yoksa gelmezse bu hafta haftaya suni sancı vericez. Ne yapsam bilmiyorum.
Deletedmom00012 Elifvegul yengem 4.5 kilo doğurdu kolay oldu dedi. Ki ultrason ölçümü her zaman doğru çıkmıyor normal yapmaya gayret edin bence
Eflinisa Arkadaşım 4 kilo 400 gr yaptı cok cekti heb yırttılar onu haledaha atlatamadı onu depresyonda
Gezginmuallime rfzsB ikisi de belden uyuşturmalı ama epiduralde etki biraz daha uzun sürüyormuş .Ben de yarın girecem hala karar veremedim ama genel anesteziden yanayım ben dayanamam gibi
Gks Gezginmuallime bebek nasıl? Kaç Kilo doğdu? Benmde erken doğum riskim var da 31.haftadayım ama gelişim geri. C.tesi gideceğim bende dr ne diyecek bakalım
Epelinkiran Bende aynı durumdaym normal düşünüyodm en baştan beri. Ama bebeğim iri 30haftadan beri kilosu 2 hafta önde gidiyor, farklı farklı doktorlarada gösterdim detaylıda bakıldı kilosu fazla yani. Oyüzden son anda sezeryana dönebilir yada kesi atılırsa çok dikişim olabilir diye direk sezeryanmı yaptırsam beklesemmi diye kararsızım