Sedaerbil ciger gelistirici vurulmadim ben. Benim de yarın nst, protein kacagi kontrolu ve muayene var 32+3 :) artik haftada bir. Ben her seyden yiyorum sanirim 🙈 annem geldi son 5 haftada abarttim biraz hamurişini. Doktorum elimden bir sey gelmeyecegini soyluyor kilolari icin. Yine de protein agirlikli beslenmeye calisiyorum :)