Pin-ar Doktoruna mutlaka sor ozaman canım yanlıs bilgi vermiş olmayayım sana. Ama prolaktinden düşük yapan duymadım daha önce, zaten prolaktin hormonun öyle aşırı yüksekte değil. Insan ister istemez acaba şöyle olur mu böyle olur mu diye düşünmeden edemiyor, birde bir düşüğün olduğu için daha cok kaygılanıyorsun anlıyorum. Ama içini ferah tut , su gibi akıp geçsin zaman sağlıkla kucağına al inşallah yavrunu canım❤