Cerenimo Ayy inş artık içim şişdi gerçekten olan sancım yetse keşke açılmaya ama yetmez sanmıyorum az çünki doğumun bu kadar olduğunu düşünmüyorum yoksa kolay olurdu nerdeee 😊 bekle beklede korkum artıyo inş artık açılır gittiğimde deseki beş santim açılman var inş hayırlısyla öyle dua ediyprum