Merhaba 🙋 bende 19+3 üm ve 4 gündür tekme gibi bişiler hissediyorum özelikle yemek yedikten sonra oluyor. Bende çok mu erken hissetmek için dedim doktoruma ama kişiden kişiye değişir hissettiğin bebeğin ufak hareketleri dedi artık hissetmen normal dedi bende korktum şuan 300 400 grmken böyle kilo almaya başlayınca daha mı kötü olur diye ama etrafımda sorduklarım can acıtmadığını söylüyor öyle olsa tekrar hamile kalır mıyız diyorlar