Merhabalar.. Adetime 4 gün kala gece lavaboya kalktığımda afedersiniz ama peçetede kan gördüm ama çok az değildi çok fazlada değildi orta derecede. Adet oldum sandım ama üzerinden neredeyse 3 gün geçti bidaha hiç kanamam olmadı. Kasıklarımda çok hafif yanmalar var acaba yerleşme kanaması olabilir mii çok fazla umutlanmak istemiyorum ama düşünmeden de edemiyorum 1 senedir bekliyoruz bebek sahibi olmayı o yüzden hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum