Sude1 Merhabalar oğlum 1 haftadır solunum sıkıntısından dolayı küvezde boru ile besleniyor doktor biraz daha toparlayınca emzirmeye çağıracağını söyledi çocuğu küvezde kalan anneler nasıl oluyor emme refleksi gelişmiş oluyor mu emmez diye çok korkuyorum
_akalin3 Sude1 benım oglum26 haftalık dogdu ondan gelişmemişti ama ona ragmen bıberon emmeyı ogrettıler sizede bebegınız solunum cıhazından ayrılınca gogsunuU tutturuluar