35+6 yız , dört gün önce muayene oldum kendi doktorum yoktu başka doktora göründüm ama aşırı ilgisizdi. Sorularımın cevabını vermeden gönderiyordu ! Bebeğin kafa gelişli plesenta arkada dedi normal doğumda ilerliyor dedi. Sizce bi daha ki kontrole ne zaman gideyim bi sıkıntım yok suyun da normal dedi , ara ara sancım oluyor. 37 de mi gitsem yoksa sancılarımı mı bekliyim 🤦🏻♀️