Kızlar merhaba 39+3 haftalık hamileyim arada rahim ağzında bıçak kesini gibi sancılar oluyor fakat herhangi bir nişan gelişi yada su yok. Ve şu an 2 gündür bebek hareketi yok denecek kadar az karnım çok sert cuma günü açılmama baktılar ama herhangi bi açıklık yok. Banyoda idrar mı su mu ayırt edemedim ama bayağa bi geldi bebek için endişeliyim sizce iyi midir ?