Gns-gur vallaha bunları ben hiç belirti diye düşünmemiştim ama. İlşkide akntıyla soluk pembe leke gibi birşey geldi 2 kere sonra kaşıntım olmuştu ben enfeksiyon sanmıştım. Elimde uyuşma vardı onuda amigurumi örüyorum ondan sanmıştım ve 2 gün bayağı fenalaşmıştım üşüme baş dönmesi kulaklarımda iltihap vardı o kudurdu 😁 halsizlik tabi ben bunların hepsini farklı şeye yormuştum meğer hamileymişim 😁