Nefesim artık çok daralıyor Bebek büyüdükçe normal biliyorum aman bende astım da var özellikle son 1 haftadır ciddi zorlanıyorum nefes alırken, bazı zamanlar artık göğüs kafesim ağrıyor. Yapılacak bir şey var mı veya doktora söyleyince bir çözümü olur mu acaba?